05-10-2021

SPELBEGELEIDER/ PUPILLENSCHEIDSRECHTER

Je bent 12 jaar of ouder en het lijkt je gaaf pupillenwedstrijden te leiden? In het pupillenvoetbal draait het vooral om spelplezier en ontwikkeling van voetballers. Daaraan kun je als spelbegeleider of pupillenscheidsrechter een positieve bijdrage leveren.

De scheidsrechter is een essentieel onderdeel van voetbal en hij of zij speelt een belangrijke rol op én buiten het veld. De scheidsrechter draagt bij aan een sportief en eerlijk verloop van de wedstrijd. Dit betekent meer plezier bij alle deelnemers aan het voetbal. En dat begint al bij allerjongste jeugd.

Wij bieden ook de mogelijkheid om hiervoor een training te volgen:

Meld je aan en stuur vandaag nog een e-mail naar [email protected]!

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder