Sponsorbord-768x476.jpg

v.v. Haagse Hout is een ambitieuze vereniging. Het eerste elftal op de zaterdag spelen prestatievoetbal. Op een gezonde en sportieve manier proberen zij, met plezier, zo goed mogelijk te presteren. De overige elftallen zijn voornamelijk “vriendenteams”, die naast een serieuze inzet vooral plezier willen beleven aan de sport.

Om de ambities van de vereniging ook in de toekomst waar te kunnen maken, wordt er veel tijd en aandacht aan de jeugd besteed. Een enthousiaste jeugdcoördinator en -commissie maakt hier veel werk van door training en begeleiding. Door het organiseren van zeer veel activiteiten biedt de club naast het voetbal ook voldoende aan de jeugdleden op het sociale vlak. Een oud gezegde zegt immers: “wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!”.

Studenten en personen die in het bezit zijn van een Ooievaarspas, waardoor er korting op de contributie mogelijk is, zijn bij v.v. Haagse Hout van harte welkom.

Het bestuur van de vereniging beraadt zich ook voortdurend op de toekomst. Ideeën over groei, samenwerking met andere (sport- en maatschappelijke) organisaties en nieuwe samenwerkingsverbanden met de buurt in de breedste zin van het woord worden telkens onderzocht en in overweging genomen. Zij stellen zich open voor veranderingen en vernieuwingen.

De mogelijkheden tot sponsoring zijn eigenlijk oneindig en gaan verder dan de volgende (en meest voorkomende) mogelijkheden als: Hoofdsponsor, Shirtsponsor (senioren/jeugd), Club van 50, Reclamebord, Balsponsor.

Zoals eerder gezegd, de mogelijkheden zijn oneindig. Om u wellicht nog enthousiaster te maken, willen wij nog enkele alternatieven benoemen: tassponsoring, kledingsponsoring (trainingsoutfit, inloopshirts, jassen of vrijetijdskleding), sponsoring van een speciaal evenement, sponsoring van materiaal of uw bedrijfsvlag op ons sportcomplex.

Naast de hierboven genoemde mogelijkheden hebben wij voor u een sponsorboekjePDF_icon.png gemaakt om u verder te informeren.
Heeft u interesse om sponsor te worden of wenst u toch meer informatie? Neemt u dan contact op met de sponsorcommissie via [email protected].

SPONSORCOMMISSIE

Jeroen Eijkelhof