Organisatie

Voor de continuïteit van onze club is de vorming van commissies van essentieel belang. Het vele werk dat gedaan moet worden komt neer op een kleine groep mensen die over het algemeen 50-plussers zijn. Daarom is het de hoogste tijd om de taken over meer (jonge) mensen te verspreiden zodat de club gezond kan blijven draaien en het voor iedereen leuk blijft.

Omdat dit voor elkaar te krijgen heeft het bestuur besloten zeven commissies te formeren. Met deze commissies stellen wij ook gelijk de vraag om als lid na te denken of Haagse Hout ook gedeeltelijk op jouw schouders mag rusten.

In onderstaand overzicht vind je een beschrijving van de commissies. Wil jij graag een steentje bijdragen aan één of meerdere van deze commissies of wil je meer informatie? Stuur dan je reactie aan [email protected]. Wij zullen dan persoonlijk contact met je opnemen.