Kunstgrasveld

Wij zijn zuinig op ons kunstgrasveld, wilt u daarom bij het gebruik onderstaande regels in acht nemen:

• Alleen spelers, scheidsrechters en begeleiders op het veld;
  • Bij voorkeur niet met stalen noppen op het veld;
  • Doelen en andere materialen dragen en niet schuiven en/of slepen;
  • Dagelijks na afloop van de laatste training of wedstrijd alle doelen en sport- en spelmaterialen inklappen, opruimen en opslot zetten (voor het goed kunnen behouden en onderhouden);
  • Het veld vrijhouden van glaswerk en kauwgom;
  • Geen vuil op het veld, dit graag deponeren in de vuilbakken langs het veld of naast de dug-outs;
  • Roken is op het gehele sportcomplex (dus ook op het veld en in de dug-outs) verboden;
  • Bij sneeuw en ijs het veld niet betreden;
  • Bij opdooi het veld niet betreden.

Bovenstaande regels gelden voor wedstrijden en trainingen, voor alle leden en bezoekers!