Vrijwilligers

v.v. Haagse Hout is afhankelijk van zijn vrijwilligers! Zonder vrijwilligers is het vrijwel onmogelijk om een club draaiende te houden. Iedereen kan een bijdrage leveren aan onze mooie club en dat wordt ook zeer gewaardeerd!

Het stimuleren, motiveren en werven van vrijwilligers is dan ook in ieders belang en wordt sterk aangemoedigd.

Mogelijke vrijwilligers taken:
  • Trainer
  • Teamleider
  • Barhulp
  • Scheidsrechter
  • Grensrechter
  • Chauffeur
  • Facilitaire hulp
  • Sanitaire hulp

Bij v.v.Haagse hout is een vrijwilligersbeleid van kracht.

De essentie van het vrijwilligersbeleid is dat van spelende leden (en bij jeugdleden hun ouder(s)/verzorger(s)) moreel verwacht mag worden dat ze een steentje bijdragen aan het functioneren van de vereniging. Hoewel gemeengoed bij veel sportverenigingen is het vrijwilligerswerk bij v.v. Haagse Hout nu nog niet verplicht gesteld. En dat willen we graag zo houden.

Denkt u misschien dat deze taken niet iets voor u zijn, maar u vindt het wel leuk om mensen enthousiast te maken voor vrijwilligerswerk, sluit u dan aan bij de vrijwilligerscommissie van v.v. Haagse Hout. Voor meer informatie kunt u terecht bij de bestuursleden of stuur een mail naar [email protected].