Vacatures

Assistent scheidsrechter

01-09-2021

Assistent-scheidsrechter(s) (grensrechter) voor de zaterdagselectie

Wij realiseren ons dat een vaste grensrechter misschien een hele utopische gedachte is, daarom kan deze functie natuurlijk ook door meerdere personen worden uitgevoerd

Als assistent-grensrechter (M/V) maak je onderdeel uit van het arbitrageteam. De KNVB scheidsrechter vertelt je hoe hij de samenwerking ziet en daarnaast is er altijd gelegenheid om ook je eigen vragen te stellen.

Wij zijn van mening dat iedereen kan vlaggen die een beetje affiniteit heeft met het spel! Jong of oud, zolang je fysiek in staat bent nog met de spelers mee te lopen langs de lijn kan iedereen het met een aantal wedstrijden onder de knie krijgen.

Naast de formaliteiten, de spelregels en twee keer 45 minuten op het veld is het voor een onze vereniging net zo belangrijk dat we het voornamelijk gezellig hebben met elkaar voor, tijdens en na de wedstrijd, ongeacht de uitslag of de emoties van het voetbal. Hier staan we dan ook voor, en wij nemen jou graag op in de staf, de spelersgroep en de supporters!

Ben jij die persoon die we zoeken en/of wil je informatie? Stuur een e-mail naar [email protected]

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder