Vacatures

Barmedewerker

11-10-2021

Enthousiaste medewerkers voor achter de bar

Vind je het leuk om een paar uurtjes op zaterdag of zondag een handje te helpen achter de bar of in de keuken dan zijn wij op zoek naar jou!!!

Ben je in voor een praatje, vind je het niet erg om de handen uit de mouwen te steken, vind jij het leuk om ouders te voorzien van een bak koffie of tap je liever een biertje in de middag of vind je het juist leuk om onze leden en bezoekers blij te maken met een vette hap of een broodje (gezond)?

De huidige kanjers die nu de barbezetting verzorgen staan graag voor iedereen klaar! Door de vele inzet dreigen zij wat overbelast te raken. Dat willen we natuurlijk te allen tijde voorkomen! Extra handjes zijn dus hard nodig! We willen natuurlijk voorkomen dat er in het weekend GEEN barbezetting is!. Zoals gezegd: daar hebben we jullie hulp bij nodig!

Voor de zaterdag- en zondagochtend zijn we op zoek naar meiden/jongens (vanaf 15 jaar) die tegen een kleine vrijwilligers vergoeding bardiensten willen draaien (vanaf ca. 08.30 tot 13.00 uur)

Voor het openen en sluiten van de kantine zijn we opzoek naar vrijwilligers die deze belangrijke en verantwoordelijke taak op zich willen nemen. Dit betekent o.a. dat je zorgt dat alles schoon en netjes is, er bijgevuld is, de kassa telt en geld afstort, broodjes voorbereidt, etc.

Voor de tussendiensten is ook alle hulp welkom!

Interesse?! Stuur een berichtje naar [email protected] en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

PS. Vraag het ook eens aan je broer(tje), zus(je), oma, opa, (bonus)ouders, etc!

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!