Aanmelden als lid

Lid worden
Om lid te willen worden van v.v.Haagse Hout vragen wij u vriendelijk het inschrijfformulierPDF_icon.png te downloaden en in te vullen.
Bij aanmelding is men verplicht € 10,00 administratiekosten te betalen d.m.v. een contante- of pin betaling op de club.

Meer informatie over de contributie(regels) vindt u hier.

Leugdleden
Na het invullen van het formulier dienen de ouders van nieuw aan te melden jeugdleden zich te vervoegen bij de vereniging (Vlamenburg 38) op woensdagmiddag tussen 16:00 en 18:00 uur voor een intake gesprek met de jeugdvoorzitter. Vergeet dan niet het ingevulde formulier met bijlages (pasfoto etc.) dat je gedownload hebt mee te nemen.
- Bij aanmelding van leden onder de 18 jaar is mede ondertekening van ouders of voogd vereist!
- Vergeet niet de Ooievaarpas mee te nement indien je daar gebruik van wilt maken.

Seniorleden
Wij verzoeken u vriendelijk het ingevulde formulier met bijlages (pasfoto etc.) via e-mail of via de post te versturen naar onderstaande contactgegevens. U kunt het ingevulde formulier ook in de zwarte brievenbus naast de dames wc stoppen.
Voltijd studenten en houders van een Ooievaarpas kunnen tegen een gereduceerd tarief lid worden!

Ledenadministratie v.v. Haagse Hout
t.a.v. Jan van Cuijk