Team-informatie

Wij trainen wekelijks (op dinsdag) van 20:00 tot 21:30 uur en spelen onze wedstrijden op zaterdag. Wil je een keer meetrainen? Kom gewoon langs, maar beter is het om even een berichtje achter te laten op Facebook (dan weet je zeker dat wij er ook zijn 😊). Wij zullen dan z.s.m. contact met je opnemen.

Naast het voetbal is gezelligheid binnen het team ook erg belangrijk. Door het team, maar ook door de vereniging, worden regelmatig activiteiten georganiseerd. Denk aan een weekendje weg, gezamelijke etentjes, bingo's etc..

Voor het seizoen 2023-2024 zijn wij dringend op zoek naar een keepster!! Ben jij of ken jij iemand die graag wilt keepen, laat het ons weten.
Faceb.pngTwitter.pngInstagram.png